طراحی سایت-طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای و بازاریابی در وب
13226
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-13226,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.0.1,vc_responsive
قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
 

طراحی سایت حرفه ای و بازاریابی در وب

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و بازاریابی در وب

ارسال شده از علی نائیج ،در وب کسب و کار ، بازاریابی وب، و در سایت mc web design

سهولت که بازارهای هدف شما می توانند شرکت شما را در دریا از اطلاعات در اینترنت پیدا کنند برای موفقیت شما بسیار مهم است. سهولت دسترسی به کسب و کار شما یک عملکرد مستقیم رتبه بندی شما در موتورهای جستجو است. کشش در این موتورهای جستجو نیاز به برنامه کامل بازاریابی استراتژیک دارد که شامل وب سایت شما، وبلاگ، رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل، بازاریابی ایمیل و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

6 بخش عمده از یک استراتژی بازاریابی موثر وب

1وب سایت

وب سایت شما چهره آنلاین شرکت شما است. این مولفه اصلی بین کسب و کار شما و مشتریان آنلاین بالقوه است. هنگامی که برنامه ریزی شده، وب سایت شما می تواند اطلاعات مربوط به شرکت و محصولات و خدمات شما را ارائه دهد و کلیک ها را به منجر ها و فروش های آینده تبدیل کند. علاوه بر این، می توان آن را برای اطلاع رسانی، مشارکت، تبلیغ و صحبت از طرف شما 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، بدون تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات استفاده می شود. در نتیجه، ارائه سطح بی نظیری از دید و قرار گرفتن در معرض، که می تواند خط پایین شما را افزایش دهد.

بنابراین شما ممکن است بدانید، چه باید وب سایت کسب و کار من شبیه؟ وب سایت شما باید این حرفه حرفه ای و در عین حال دوستانه را با یک طرح خوب ساختار و محتوای روشن و مختصر نوشته شده داشته باشد. یک وب سایت برنامه ریزی شده استراتژیک همچنین خواستار اقداماتی است که برای هدایت و ارسال بازدیدکنندگان به مناطقی که به آنها بیشتر علاقه دارند، طراحی شده است.

  1. وبلاگ

علاوه بر وب سایت حرفه ای طراحی شده، ممکن است بخواهید بازار هدف خود را آموزش دهید، به اشتراک گذاری برجسته ها و دستاوردهای شرکت، و / یا ترویج محصولات و خدمات افزوده شده جدید. یک وبلاگ وسیله ای عالی برای کمک به دستیابی به آموزش و یا اطلاع دادن مخاطبان خود به این طریق است. وبلاگ ها همچنین می توانند برای پیوند به حوزه های خاصی از منافع، به اشتراک گذاری اطلاعات به رسانه های اجتماعی و کمک به افزایش دید با موتورهای جستجو استفاده شوند.

3.رسانه های اجتماعی

اطلاعات جهان امروز با سرعت فراوانی همراه با رسانه های اجتماعی حرکت می کنند. این پلتفرمهای مبتنی بر وب، شرکت ها و افراد را قادر می سازد با یک چشم به صورت آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ارائه ابزار و برنامه هایی که باعث ایجاد، به اشتراک گذاری و یا تبادل اطلاعات بین کاربران می شود. برای کسب و کار، رسانه های اجتماعی را می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم شرکت در فرمت های مختلف، از جمله محتوای مبتنی بر رسانه مانند تصاویر و فیلم ها، و همچنین محتوای نوشته شده است که برای آموزش، متقاعد کردن و حتی تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان یک کسب و کار، پروفایل های رسانه های اجتماعی شما باید شامل توصیف مختصری در مورد ویژگی های کسب و کار شما باشد. حضور رسانه های اجتماعی شما باید مطابق با نام تجاری شما، مطابقت و تعریف وب سایت شما و پروفایل های آنلاین، ارائه اطلاعات تماس و لینک به وب سایت شما باشد.

پست های رسانه های اجتماعی نیز نیاز به برنامه ریزی استراتژیک دارند. این پست های اتصال باید با اهداف شرکت، ماموریت ها، و هماهنگ با هماهنگی باشد. پست هایی که به خوبی ساختار یافته اند می توانند برنامه بازاریابی شما را تقویت کنند.

طراحی سایت حرفه ای و بازاریابی در وب

4.SEO

برای مشتریان موجود و بالقوه برای پیدا کردن شما آنلاین، وب سایت شرکت شما باید به شدت رتبه در موتورهای جستجو. در حالی که این ممکن است بر روی سطح به نظر می رسد واضح و ساده، کار بسیار کمی و برنامه ریزی درگیر است. یکی از بازیکنان مهم در این کار، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. SEO یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است که توسط شرکت ها برای افزایش رتبه بندی خود در موتورهای جستجو استفاده می شود که به نوبه خود تعداد بازدیدکنندگان را به سایت افزایش می دهد. همانطور که نتایج جستجوگرها طبقاتی طبیعی هستند و با اجرای یک سرویس مثل Pay-Per-Click (PPC) یا تبلیغ بازاریابی تولید نمی شوند، آنها به صورت آلی در نظر گرفته می شوند.

شرکت هایی که محل آجر و ملات را دارند یا خدماتی را در یک منطقه خاص ارائه می دهند، بخش محلی گوگل جایی است که می خواهید باشد. این بخش فهرستی از شرکت هایی را ارائه می دهد که خدمات خود را به یک شهر یا شهر اختصاص می دهند. براساس جستجوی کلمات کلیدی، این بخش از گوگل شامل اطلاعات نقشه و اطلاعات لیست محلی است که برای کسب و کار در منطقه شما نمایش داده می شود. اگر کسب و کارتان به شدت به فروش محلی بستگی دارد و در بخش محلی Google ذکر نشده است، مشتریان شما را پیدا نخواهند کرد.

  1. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل یک تکنیک است که برای ارسال پیام یا اطلاعات در مورد شرکت شما استفاده می شود. به طور کلی، آن برای حفظ وفاداری مشتری استفاده می شود، کسب و کار تکراری و / یا تبدیل بازدید کنندگان جدید به مشتریان است. این رویکرد بازاریابی معمولا شامل ارسال اطلاعات در قالب خبرنامه یا تبلیغات می باشد. کدام محصولات و یا خدمات، فروش بازار، و / یا اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت را با استفاده از لیست های ایمیل هدفمند معرفی می کند.

  1. تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل، داده های شما در مورد بازدید کنندگان سایت شما جمع آوری می تواند ورودی بسیار ارزشمند برای ایجاد استراتژی بازاریابی جامع است. بر اساس نوع ابزار تحلیلی انتخاب شده، داده های جمع آوری شده می توانند بازخوردی در مورد بازدیدکنندگان سایت ارائه دهند، به شما این امکان را می دهد تا یک تجربه سفارشی را ارائه دهید. برخی از نمونه هایی از داده ها جمع آوری شده عبارتند از: موقعیت جغرافیایی، زمینه های مورد علاقه، زمان بازدید روزانه و رفتار کاربران. این اطلاعات می تواند به کسب و کار کمک کند تا درک سازمان خود و بازارهای هدف را بهبود بخشد و رویکرد بازاریابی خود را بهبود بخشد.

نتیجه

در بازار امروز همیشه در حال تغییر است، یک وب سایت ساده ممکن است برای مخاطبان مورد نظر شما برای شما پیدا کند. شرکت ها اکنون نیاز به یک استراتژی بازاریابی جامع وب برای موفقیت در ایجاد حضور آنلاین قوی دارند. پیاده سازی وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل و برنامه های SEO، شما هیچ مشکلی نخواهید داشت که مشتریان فعلی و بالقوه خود را درگیر و متمرکز به جایی که شرکت شما می آید و آنچه ارائه می شود،

طراحی سایت حرفه ای و بازاریابی در وب و راه برای فروش در سطح جهانی  و خط پایین خود را افزایش دهید.

Naeej
بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم دیدگاه در این زمان بسته شده است.